27 januari 2009

Sjuk=Umeå?

Har all tid i världen att blogga idag!! Ringde sjukan i morse. Malou har 39,4 och väldigt ont i halsen. Kan ju röra sig om halsfluss eller bara vanlig förkylning men det känns bäst att kolla upp. Förväntade mig inte att vi skulle få komma men kvinnan började fråga om Malous förra dramatiska sjukhusbesök och tyckte nog att det var bäst att vi kom förbi... Fastän detta är ju nått helt annat!! Men men jag klagar inte... Fast det var två töser här hemma som blev väldigt oroliga då jag bara nämnde sjukstugan!! Tilde: - Jag vill inte att ni åker till Umeå igen!! Malou: - Jag vill inte till Umeå!! Detta sjukhusbesök kanske var det bästa som kunde hända just nu, dom behöver nog få se att det inte alltid innebär ambulans till Umeå!!

1 kommentar:

Anonym sa...

krya på er!