04 januari 2009

SEGER!!

Han som sååå många gånger fått mig att slänga mig över kortläsaren för att hinna slå min kod INNAN han säger: "slå din kod" satt i kassan idag... Jag blev tvungen att fnissa för mig själv då jag drog mitt kort och slog min kod UTAN en enda kommentar från honom JAG HAR SEGRAT!!! Visserligen beror det ju på dom nya kortläsarna som dom fått... men ÄNDÅ!! Jag känner mig som en vinnare och gick leende ut ifrån Domus. Fast nu tycker jag lite synd om honom... det var ju som hans grej... vad ska han göra nu? Stackarn...

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, inte bara jag som reagerat på det där :P /Marlene

Anonym sa...

Ha, ha.. Han sa att han ska börja säga typ " Dra ditt kort" istället :)
Du ska se att han nog kommer på nåt sätt att psyka folk!

Anonym sa...

Haha jag misstänkte väl det...
Tack för att du berättade, nu ska jag bli snabb som satan på att ha kortet framme så att jag hinner dra det INNAN han säger det!!