14 januari 2009

Otroligt irriterande!!

Igår bestämde jag mig för att se på lite tv då jag stod och trampade på grannens Orbitrek (som jag har lånat). MEN VAD SKULLE JAG SE??!! Det visades Top model, Bygglov och Shear Genius SAMTIDIGT!!! Men nog är det väl jävulskt typisk!! Jag som nästan ALDRIG ser på tv!! Jag ville ju helst se på Bygglov (eftersom jag är lite förälskad i Matte) men orbitreken överöstade tvn så det blev för jobbigt... (jag hör ju lite dåligt) Och välja mellan Top model och Shear genius var ju nästintill omöjligt, programmen är ju lika värdelösa bägge två!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag utmanade ödet och tittade på Top Model SAMTIDIGT som jag åt n pinsamt stor skål med glas.Snacka om att inte ha någon självrespekt. Jag var självmordsbenägen resten av kvällen.

Anonym sa...

Och det ska vara EN pinsamt stor skål med GLASS och inget annat. Jag hatar dethär tangentbordet.

Anonym sa...

Nä jag gillar inte Matte....men Björn i "Äntligen hemma",där har du ögongodis man blir mätt av!

Anonym sa...

Tack Emily för att du berättar om vad DU gjorde då du såg på tv =) Nu känner jag mig tokduktig!!!

VAD SÄGER DU CARINA??!!
HAR JAG MISSAT NÅTT??!!
När visas Äntligen hemma??!!
mmmmmm ögongodis I like =)