06 januari 2009

Myspysdag

Malou, Tilde & Elias sov i min säng inatt och jag sov i Tildes... Vaknade av att det ringde men det var bara nått litet barn som var pratsjuk och till mig är det ju lätt att ringa... Efter att ha lyssnat på barnet en stund blev denne någon irriterad på mig eftersom jag inte förstod ett ord av vad han sa och då slängde han på luren!! Sen åt vi frukost, tokmysigt, vi satt och surrade länge över en kopp varm choklad... Fick sedan besök av Chattis... ingen av oss är ju speciellt duktiga på att ta oss tid och hälsa på varandra trots att vi bor så nära, så det var ett bra initiativ av henne att komma förbi för det var så supertrevligt !! Bla bla bla bla bla bla känner att jag kan babbla på hur länge som helst om dennna toktrevliga mysdag, inga måsten utan bara tagit dagen som den kommit... I LIKE och det var nog precis vad jag behövde!!

Inga kommentarer: