23 december 2008

nyårslöfteregler?

Fiskpatén är i ugnen och ska väl snart till att göra crabsticksröran som ska vara till... Det är min favorit på julbordet och är man inte hemma på julafton så får man ju se till att göra den och ta med sig!! En annan sak jag hade velat ha med mig är mesefil men glömde köpa ingredienserna såå det får vara det är inte ett måste men det är väldans gott till prinskorven, julskinkan och köttbullarna!! :) Fick min ISS julklapp idag och den var väldigt bra... Tycker faktiskt att den var bättre än kommunjulklappen! Nu ska jag göra mitt yttersta för att försöka få lite julstämning... Jag känner ingenting alls nu, tror att det beror på att flickorna inte är hemma :( Jag har iaf lovat mig själv idag OCH bett chefen samt arbetskamrater i fall att jag skulle glömma... att ALDRIG mer jobba dagen innan julafton!! Det får bli mitt nyårslöfte, kan man berätta redan nu vad man ska ha som nyårslöfte? Hmmm?? Finns det nån regel på att man måste säga det klockan tolv och inte tidigare?

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad fick ni av ISS?

Anonym sa...

Presentkort på 200:-

Anonym sa...

va?! får ni julklappar av iss? jag har inte fått någon!

Anonym sa...

Japp man fick typ välja... julbord eller julklapp :)