29 december 2008

Kriek

Kom och tänka på ett körsbärsöl som jag alltid drack förut, fast jag måste ha varit den enda i hela Vilhelmina som drack dom för när jag slutat amma Malou och skulle inhandla några hade dom slutat ta hem dom!!
Dettta är alltså ett tag sedan som ni förstår...
Men i morse då jag städade kom jag helt plötsligt på hur jävulskt gott det skulle ha varit med en sån
(lite märkligt att bli sugen på körsbärsöl klockan 5 på morgonen men men det blev jag)
Undra just hur många man måste beställa för att systembolaget ska ta hem dom?
Måste man beställa en hel låda eller får man bara beställa några stycken?
Jag minns att de var gigantiskt söta så det gick inte att dricka många, två var som lämpligt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle tro att du kan beställa bara ett par stycken.. Det gjorde jag nån gång förut.. INTE nå körsbärsöl HAHA men nå annat tjafs..

Anonym sa...

Ahh härligt :)