11 december 2008

Jihooo!!!

Jag har fått förlängt på assistent jobbet ända fram till sista juni!!! Det innebär att jag kommer jobba 110% ett tag till eftersom jag har städjobbet också och kanske.. kanske.. lyckas jag att få lite bättre ordning på min ekonomi =) Fan så skönt det är när man slipper gå och oroa sig över sånt!! I slutet av varje månad får jag sån inre stress och klump i magen över att aldrig veta om pengarna kommer att räcka till alla räkningar men nu vet jag!! Jag klarar mig... Lovely!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Hoppas det fortfarande går bra att städa :)

Anonym sa...

Tackar =)
Jodå det går bra att städa...
Jag är toknöjd att kunna kombinera två jobb på det sättet så man tjänar lite extra, det överväger tröttheten =)

Anonym sa...

Assistent?
Har du slutat på dagis?

Anonym sa...

Näe jag jobbar fortfarande på förskola "dagis"

Anonym sa...

Grattis, vad kul/bra!!!
Ha en bra helg!
Kram anna

Anonym sa...

Ja det känns så jädrans bra =)
Tack Anna för att du inhandlade ljus åt mig, tände igår kväll och det luktade såå gott!!