08 november 2008

Tjejkväll

Malou fyller år på måndag men firar ikväll med lite pyjamasparty med några av sina vänner. Dom har lagat tacos, hyrt film och nu ligger dom bänkade framför tvn. Själv har man gjort smörgåstårta och Ricekrispiestårta inför morgondagen då mor och syskon kommer för att fira min stora tjej. När Malous vänner anlände idag så var Malou jätte"låg" hon bara satt och såg allmänt trött ut. Sen då vi skulle laga mat så såg jag på Malous ögon att det var feber på gång och ack så rätt jag hade 38.9 men det ville hon inte kännas vid utan tog en alvedon... "Mamma det går bra, jag klarar det." Hmmm egentligen borde jag väl ha ställt in allt och skjutsat hem hennes vänner men dom ska ju bara se på film och sen (förhoppningsvis) sova så jag avvaktar... det kan ju gå bra. Min säng och vardagsrum kommer (om allt går vägen) iaf att nyttjas av brudarna inatt och jag får väl låna Tildes rum!!

Inga kommentarer: