17 november 2008

Skämmes!!

Mina vinnande bud på tradera!!
Det är ju pinsamt att man lägger bud på kläder då man har alldeles för lite pengar!! Men men gjort är gjort, 300:- för två jackor, jag är toknöjd!! Malou har fått hem sin och den var skitsnygg (den till vänster) passade dessutom kanonbra till hennes täckbyxor... Hoppas bara att Tildes är i lika så bra skick!!' Jag har ju faktiskt beslutat mig för att inte gå på nått julbord i år, varken med ISS eller Skogsbacken så där sparar jag ju en slant =) Men nu får det vara ett slut med mitt shoppande!! Även om jag mest "låtsashandlar" dock händer det ibland att jag faktiskt skickar iväg beställningen också... mot min vilja förstås

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dom va ju skitsnygga!!!!
Håller på att buda på en jacka till E, såg igår att ärmarna på hennes jacka går typ ovanför handlederna...
Slutar dom ALDRIG att växa?????

Anonym sa...

Haha nääe visst äre konstigt??
Å jag har förträngt detta med att dom snart kommer att behöva skidor... skridskor finns ju alltid på VIK kansliet men SKIDOR!!! Usch