09 oktober 2008

Vad hände?

Vaknade vid 02.00 i natt och mådde fruktansvärt illa!! Låg och vred mig i sängen tills jag vid 05.00 blev tvungen att kräkas... Sen låg jag på golvet vid toan och sms:ade en arbetskollega på ISS och en på Skogsbacken för att tala om att jag var döende och inte kommer att klara av mina arbetsuppgifter idag. Men kräkningen avtog så jag kröp tillbaka till sängen för att vila en stund (en vågad chansning jag vet) tydligen somnade jag och vaknade vid 10.00 och mådde bra??!! Vad var det som hände?? Var tog magsjukan vägen?? Jättemärkligt, blev tvungen att kliva upp och göra jobbiga saker för att se om illamåendet skulle komma tillbaka, ni vet... magsjukan kanske lurades lite... men icket!! Så här sitter jag... hemma... förlorar pengar och är skitsur!! Det hade fan känts bättre om jag kräkts eller mått skitdåligt hela dagen så att det faktiskt finns en anledning varför jag inte kan jobba!! Nu käns det ju totalt meningslöst!!! Jag hade magsjuka i några timmar men det gick över??!!! WHAT??!! Usch vad irriterande =( Kanske är detta mitt straff för att jag är så stressad och penningkåt? Jag har iaf ringt mina arbetsgivare och talat om att jag bara hade en släng av bulimi eller nått och att jag tänker jobba imorgon!!

Inga kommentarer: