22 oktober 2008

Nu kan snön komma...

Nu har jag gett mig på att hyra slalomutrustning på skifix Hoppas verkligen att det är så bra som det verkar för då kanske denna slalomhistoria inte blir så dyr ändå... håll tummarna Hyra för begagnad slalomutrustning var 495:-/2 vintrar Känns lite för bra för att vara sant... Var förbi VIK kansliet i förrgår och kikade lite och jag måste bara tipsa er som inte vet nått om deras lilla affärsverksamhet... Det är så sjukt lönsamt att gå dit när barnen börjar behöva skridskor och skidor. Jag har köpt alla flickornas skridskor där (även mina egna) och aldrig betalat över 100:- Sen är det väl si och sådär med skidor eftersom hittar man en bra skida finns det sällan pjäxor som passar men där har jag också ett bra tips men det orkar jag inte skriva ner just nu för nu ska jag baka filmjölkslimpa!!

Inga kommentarer: