22 september 2008

Jag behöver då minsann ingen man!!

Även om jag tycker det är jobbigt att se mina små töser växa och bli stora alldeles för fort så måste jag erkänna att IBLAND har det sina fördelar med stora barn =) Idag tex har Malou varit i städartagen... Hon plockade i diskmaskinen efter middagen, torkade rent köksbordet, bänken och spisen. Städade och ställde i ordning alla skor i hallen, Vek tvätt och la in i garderoberna, plockat och städat inne på toaletten, lånade dammsugaren av grannen eftersom jag fortfarande inte har lagat min, Dammsög och skurade!! Jag måste få tillägga att allt detta gjorde hon FRIVILLIGT!!! Underbara unge =) Ikväll var det dags för stallet igen med Tilde och till min stora glädje (Tildes också) så hade hon en hälften så stor häst så det gick bra mycket bättre denna gång =)

Inga kommentarer: