16 september 2008

Hittad!!

Idag glömde vi kvar cykeln på skolan då jag hämtade Tilde och när vi kom hem och hon fick för sig att fara och köpa ett batteri hade jag sagt: -När du kommer hem kan vi gå och hämta cykeln... Tydligen hörde aldrig Tilde att hon skulle komma hem först och att VI skulle hämta cykeln utan hon gick till OK köpte batteriet och sedan gick hon upp till skolan till en låst cykel och jag har cykelnyckeln... Så när jag var ute och körde och letade henne fick jag för mig att jag skulle köra förbi skolan och där stod hon ensam och klurade på hur hon skulle få hem cykeln. Jag säger bara en sak... DEN DÄR UNGEN KOMMER ATT GE MIG MAGSÅR!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe sötunge vill jag påstå :D

Anonym sa...

Jag tror hon brås på dig ;-) Förövrigt så får du hälsa på närsomhelst, men meddela gärna innan så kanske jag kan göra nåt fika!

Anonym sa...

Men va faan Johanna säg inte så!!! Jag har ju alldeles precis försökt förneka det!!!