28 augusti 2008

Axelinflammation?

Jag har under en längre tid haft jävulskt ont i en axel... Det började i våras men pga min läkarskräck så har jag inte gjort någonting åt det hela. Jag tyckte att det kändes bättre i några veckor i somras men det kanske bara var inbillning för nu tycker jag det blir värre och värre för varje dag som går =( en jävla konstant molvärk i axeln hela jävla förbannade tiden och när jag ska lyfta armen hugger det liksom till ibland... Funderade starkt på att ringa och beställa en tid hos farbror doktorn idag men avstod då jag insåg att det kan bli dyrt IFALL det blir så att jag måste köpa medicin eller nått... Och när jag avstår pga det måste jag ifrågasätta hur i helvetet jag är funtad egentligen??!! Eftersom jag samtidigt överväger att gå ut i helgen!!! Är jag störd eller nått??!!! Samtidigt... har jag levt med denna värk sen i våras kan jag nog leva med den ett tag till... OBS!! Detta inlägg var bara ett vanligt samtal med mig själv som råkade skrivas ned...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker seriöst att du ska ta å uppsöka läkare eller sjukgymnast snarast... Bättre å lägga pengarna på de än på utgång...