29 juli 2008

Överaskande gott!!

Jisses vad jag har fått mycket gjort idag =)
Jag började som sagt med att städa, fixat bröllopspresent, köpt "Dust It" och "Heel Liners" samt klistrat in ett antal bilder i ett fotoalbum, träffat Jenny och fått nyckeln till hennes lägenhet i Göteborg samt fått en vägbeskrivning till lägenheten (vi skrev ut en karta på nätet sen så ritade och skrev hon) JAG HAR JU FÖR FAN ALDRIG VARIT I GÖTEBORG!!!

Jo å så var jag ju och försökte ragga ett reservdäck till min bil hmmm vi får se hur det går med det eftersom jag skulle återkomma imorgon då jag behövde däcket på fälg!!
Klart som fan jag måste ha det!! Hur i helvetet ska det däcket annars hjälpa mig om jag får punktering??!!! Jisses MÄN!!! Hade han tänkt att jag skulle kränga över det nya däcket på fälgen med bara händerna???!!! GAAAAAAAAAHHH!!!

18.20 blev jag i varje fall hungrig och kom på att jag inte ätit nått på hela dagen, bara druckit en massa cola under tiden då jag klistrade bilder vilket tog mig typ 1 timme...
Då barnen är borta glömmer man lätt bort att äta, jag handlar ju som inte hem nått heller så kylskåpet brukar vara alldeles tomt men så kom jag på att jag har ju handlat hem nudlar. Det är toklänge sen som jag åt nudlar, jag minns inte ens hur det smakade!
Jag blev i varje fall glatt överaskad, satan så gott det var!! Mums detta blir det till middag imorgon också =)

Inga kommentarer: