30 juli 2008

Vad är det som händer??!!

Svårt lycklig jag blev då däckmannen fixat ett reservdäck till mig för ett överkomligt pris!! Jag skäms över min irritation igår... Jag måste sluta tvärhetta till sådär... Jag ska bli en bättre människa jag lovar!! Glad som fan iaf kom jag hem och plockade ut alla badmadrasser ur skuffen och insåg att en dammsugning var ett måste!! Jag har ju halva stranden i skuffen.. fan vad sand det var!! När jag ändå höll på så tog jag ur det märkliga extradäck som var där och satte in det nya och upptäcker att jag saknar ett fälgkors GAAAAAAAAAHH vad jobbig!! Men nu är det ordnat =) Tack Peder!! Så idag har man väl samlat på sig ett antal vuxenpoäng skulle jag tro då jag varit så förutseende... Jag har väl aldrig under mina 12 år med körkort kollat om det finns reservdäck innan jag ger mig iväg nånstans.. Fast nu lär väl allt annat hända förutom punktering bara för det... Sen det här med packningen går väl inge vidare... först och främst är jag ju känd för detta med att överpacka så jag har lånat mig en gigantisk väska men jag har knappt fått den halvfull... Det är som att jag tror att jag klarar mig med det jag har packat och det kommer jag visserligen säkert göra också MEN det brukar inte vara så!! Så nu glömmer jag säkert nått bara för det =(

Inga kommentarer: