05 juli 2008

Umeåresan

Kom hem ifrån Umeå idag... Vi fick punktering på vägen dit men som tur var hade Ingelas mamma ett reservdäck =) 2 bilar stannade och frågade om vi behövde hjälp när vi höll på att byta däck varav den ena som frågade såg ut att vara heeemskt gammal... vi tackade men sa att vi hade läget under kontroll.. Såg vi ut att behöva hjälp??!! Hmmm?? Väl framme i Umeå var vi så tokhungriga att tom. en hamburgare på McDonalds smakade gott!!! Efter maten gick vi på bio och såg vi Sex and the city filmen. Jag var lite orolig att jag skulle bli besviken eftersom jag hade väldigt höga förväntningar på filmen... Men jag kan meddela att det blev jag INTE!! Jag skrattade och grät om vartannat!! Sen åkte vi till lill-Bjarnes lägenhet och sov för att vakna pigga och utvilad för en dags shopping på stan... MEN shoppingen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig... hittade en klänning som kändes helt okey inför bröllopet men eftersom jag inte hittade nån kofta till känner jag mig smått besviken nu, va faan ska jag göra nu liksom?? Trots detta blev det väl en och annan grej inköpta... ett diadem, en Bh, två klänningar, ett linne, ögonbrynsfärg, två halsband, två par örhängen, 2 par dyra snyggtrosor, en korsett, ett par skor, en väska, hmm sen blev det nog inge mera... tror jag...

Inga kommentarer: