09 maj 2008

Släpp fångarna loss...

Idag har jag gjort mina barn väldigt lyckliga och mig själv väldigt olycklig... De har nämligen från och med en halvtimme sedan fått börja cykla till kompisar utan mig i släptåg.
Dom jublade och sen dess har jag inte sett till dom, så här sitter en orolig mamma med magonta och tänker på alla hemskheter som kan hända dom. Det gör ju visserligen inte saken bättre att plåga mig själv på det viset med en massa tankar och funderingar men jag kan inte hjälpa det!! Jag är, sedan jag fick barn, ett riktigt nervvrak... kommer bergis måsta läggas in på psyket när dom är i tonåren.

Jaja om jag får hem dom ikväll så ska vi iaf elda upp julgranen och grilla korv, det får bli mitt fredagsnöje!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja,navelsträngen måste klippas nån gång. let them go....

Anonym sa...

Jooo men det är svårt för en hönsmamma som jag...