10 maj 2008

Grillat

Ikväll har jag och en av grannarna grillat och jävlar så gott det var!! Jag gillar inte att erkänna att jag inte är bra på vissa saker och vill kunna det mesta, det jag inte kan vill jag gärna lära mig osv. Men ikväll insåg jag varför man har en man... Jag är värdelös på att grilla... det är lika bra att erkänna... Jag tycker det är varmt, jag bränner mig och ja det är alldeles för varmt och jag kan inte grillningsgrunderna så som när ska man stoppa in potatisgratängen så den är klar samtidigt som köttet, hur lång tid tar det från att man satt igång grillen till att köttet är klart osv. så om jag inte visat min uppskattning tidigare så gjorde jag det ikväll genom att ringa exet och tacka honom för alla de år som han stått vid grillen!! Bättre sent än aldrig...

Inga kommentarer: