24 april 2008

Spårlöst försvunnen del2

Imorse då vi hade lite bråttom iväg så hittade jag inte bilnycklarna!!
Eftersom jag för ovanlighetens skull inte har speciellt stökigt hemma fann jag det väldigt märkligt och blev både stressad och irriterad... men det var bara att inse att dom var borta.
Hela dagen har tankarna varit på dessa jäkla nycklar, tappade jag dom när jag var ute och promenerade? Hur mycket kommer det att kosta och fixa nya nycklar till bilen? osv.
När jag slutade skyndade jag mig hem för att tokleta men dom fanns ingenstanns, jag var fan nära till tårarna.
Deppad tog jag den nyinköpta hostmedicinen och skulle lägga den i medicinväskan och DÄR låg nycklarna!! Varför låg dom där? Jag blir så trött på mig själv...

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan, samma problem här. Får konstant leta saker, varje dag, året runt - leta, leta, leta! Häromdagen var min hårborste spårlöst försvunnen, stor kris, jag letade hur länge som helst.

Till slut så fann jag den. Snyggt nerstoppad i en moonboot. Jag håller med dig, jag blir så trött på mig själv - vad gjorde den där?