16 april 2008

Otursförföljd

Jag känner mig som en liten blå smurf med ett grått regnmoln som envisas med att följa efter mig och skugga min tillvaro...

Jag tillhör dom här snåla mammorna som tycker att det är vansinne att slänga ut en massa pengar på finskor till skolavslutningen som dom typ aldrig använder så jag hade planerat att göra som förra året...
Då köpte jag matchande fejk-foppa... okey jag vet att dom är fula men dom använde dom då HELA sommaren så jag tyckte att det var ett gigantiskt bra köp!!
Iaf så for jag på PeKå´s idag där dom har 2 par för 100:- och jag blev så lycklig då jag såg att dom hade rätt färg och allt men lyckan var kort för inte fan fanns då rätt storlek... så jävla typiskt!! =(
VARFÖR ska jag alltid ha sån förbannad otur??!!!
När jag tänker efter så har strl.35 i skor varit svåra att få tag på... undra just varför??

Inga kommentarer: