09 april 2008

Grundlurad

Jag vill bara börja med att säga att OM jag hade tänkt efter lite så hade jag kommit på detta tidigare MEN nu gjorde jag inte det utan det tog mig 19 serier innan jag började spekulera... Jag tillhör en av dom som gillar Morden i Midsomer och har gladeligen köpt varje avsnitt med expressen på torsdagar... men så slog det mig för nån dag sedan då jag började fundera... Jag har snart sett 20 avsnitt men inte en enda mordgåta kan jag påminna mig om att jag har sett tidigare på tv!! Jag menar okey om jag har dåligt minne men va fan nog borde jag väl åtminstone komma ihåg vem mördaren var??!!! Hur jäkla många avsnitt finns det egentligen??!!!

Hmm värt att ta reda på tyckte jag och det visade sig att det finn 60 AVSNITT av Morden i Midsomer... det satte mitt samlande av filmerna i ett helt annat perspektiv tycker jag... Jag menar hur kul är det att ha 20 filmer av 60 liksom??!! Jisses vad jag är korkad!!

Inga kommentarer: