21 mars 2008

Långfredag

Jag kände att två veckor ifrån flickorna igen skulle bli alldeles på tok för länge så jag hämtade hem dom igår så hinner vi umgås lite innan jag skjutsar tillbaka dom på söndag!!

I morse åkte vi till lillasyster och så drog vi på Järvsjönappet. Jag, flickorna, Magnus, Tommy, Sandra och Erik... En riktigt rolig dag med mycket gott att äta, trevligt sällskap, fiskande och skotertävling i växlande väder sol, snö, kallt, sol, snö, kallt osv.
men inte fan blev det nån fisk... Magnus fick en och det räckte för att bli tvåa.
Alla barnen fick pris även om de inte fått fisk och Malou och Tilde valde sig varsin biobiljett och var toknöjda!! Hoppas nu bara att det kommer att visas nån bra film framöver, det var länge sen man var på bio...
Erik vann i skotertävlingen, det stod mellan han och tvillingbrodern i sista loppet...
Brodern var nog mindre nöjd över att förlorat mot sin bror för sen när tävlingen var slut så fortsatte de att tävla mot varandra :)
Vi kom hem strax efter 17.00 och då blev det en kall öl i en varm dusch.. så underbart!!
Nu blir det mys i soffan och Lets Dance (även fast mitt ögongodis Matte har åkt ut)

Inga kommentarer: