04 mars 2008

Japp det var den helgen!!

I fredags var man då och åt potatispannkaka hos Stefan och Johanna. Jag är ju då ingen fantast av pannkaka men det var riktigt gott, någonting jag helt klart kan tänka mig att laga själv.
Sen så spelade vi Guitar Hero, helt sjukt roligt även om jag var riktigt värdelös... efter det så drog vi på krogen och jag glömde väskan hos Johanna med hemnycklar och allt... sååå typiskt mig...
Att måsta gå på en efterfest för att ha någonstanns att sova är väl inte precis likt mig men vad gör man?
Och att vakna upp på lördagmorgon på en soffa i sin "dageninnan" outfit eller väl heller ingen höjdare såå det var riktigt skönt att komma hem, duscha och sova lite till...
Väcktes av att storebror ringde, han var oförskämt pigg och på väg med sin skoter för en lektion i skoterkörning... Jisses hade jag vetat om det på fredan så vette fan om jag inte struntat i drickningen... Aja det var bara att pallra sig upp och försöka se någorlunda pigg ut...
Men jag lurade honom inte... det första han sa var:
"- Du luktar sprit"
Han drog en genomgång av skotern iaf och jag började må lite bättre så vi bestämde oss för att dra en sväng lite senare...
In och duscha igen och fräscha till sig lite... la sig i soffan och försökte minnas nått av vad han sagt... minns absolut ingenting... sov en stund till och sen kom Magnus igen och det första jag gör är att slita sönder magnapullen... suck... nog är det väl förbannat typiskt!!!
Det där med skoter till mig kanske inte var en sån bra idé ändå...
det slutade med att jag fick åka med Magnus en sväng iaf och provköra hans nya skoter...
När vi kommit hem och Magnus farit så beställde jag och Håkan pizza som vi åt hemma hos mig... Na jävulskt så gott!! Men när han skulle iväg på fest och det från början var tänkt att jag skulle följa med så drog jag mig ur... tänkte att jag skulle ta det lite lugnt hemma först och komma sen men när jag väl bänkat mig i soffan framför tvn med en öl tog jag mig inte upp igen...
Efter melodifestivalen somnade jag och vaknade tolv timmar senare... lovely!!

Inga kommentarer: