06 mars 2008

Ensam i helgen igen...

Idag efter att jag slutat så var jag tokinspirerad att ta tag i städningen här hemma...
Planerade att städa flickornas rum byta sängkläder och göra extra fint tills dom kommer hem och så ringde Bjarne och talar om att dom inte kommer hem förän på måndag :(
Jag som hade sett framemot att få mysa med flickorna i helgen,
jag saknar dom så mycket att det gör ont!!
Så här länge har jag aldrig varit ifrån dom och jag vill aldrig vara det igen!!
Samtidigt är jag ju givetvis glad över att dom fått en liten semestertripp till Norge och allt roligt som dom får vara med om där...
Städningen hamnade iaf helt plötsligt väldigt långt ner på listan igen, kändes så meningslöst det är ju bara jag och katterna hemma... nya tag på söndag...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå, vars håller du hus? Hela MSN står ju öde utan dig.