27 februari 2008

What to do?

Räkmacka hos Lisa i måndags, kycklingsallad hos Marika igår, krogenlunch idag med Ulla och nu sitter jag och har precis betalat räkningarna AHHHHHHHHHHHHH!!!!
Visserligen blev jag bjuden på räkmackan hos Lisa så den var gratis och idag använde jag en lunchkupong som jag fått av mamma men kycklingsalladen igår var inte billig och det har det en tendens att inte bli när vi ska laga mat tillsammans...
Jag vet inte riktigt vad som händer med mig just nu, jag har ju varit rätt så ekonomisk av mig förut men nu får jag inget att gå runt som det ska.
Jag VILL så mycket och har pengar till så lite...
Men det är bara så att vill jag göra en sak får jag dra in på nått annat...
Hur jag hade råd att röka är för mig en gåta!!!
Jag hade ju tänkt lägga undan dom pengar som jag sparar på att inte röka men det sket sig, jag har ju inga pengar att lägga undan....
Näe nu ska jag tokstäda om jag finner rätt insperation till det och klura på om jag ska strunta i att gå ut i helgen och spara dom pengarna eller om jag ska dra in på nått annat och gå ut och supa ändå åhhh what to do, what to do???

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att du ska ut på party... Se till att ha riktigt roligt så ska nog pengafrågan lösa sej... på ett eller annat sätt brukar det ju för det mesta göra de..

Anonym sa...

de va alltså jag... Sara som skrev... HEHE