17 mars 2014

Döskallevantar

Fick en liten tanke om att göra ett mönster borde var lite som att lägga pärlplatta.
Så från tanke till lite kludd och sedan till verklighet.
Känner mig för en gångs skull riktigt nöjd!!
Det var väl kanske inte helt som att lägga en pärlplatta men det beror nog på att jag mest troligt inte gör enligt stickarregler eftersom dom kan jag ju inte :)
Jag gjorde bara som jag tror och det funkade ju också!!
Det jag lärt mig och tar med mig till nästa gång är att inte använda så tjockt garn, blev lite klumpigt.
Men nu tog jag ju av restgarner som jag hade hemma och då blev det så, lär vara varma iaf.

Dagen idag har till mesta del spenderats i soffan, jag är sjuk :(
Där fick man för att jag sa hur frisk jag har varit denna vinter.
Nåväl minns inte sist jag hade feber så nån sjukdag får man helt enkelt ta... även om det svider i plånboken.

Inga kommentarer: