18 augusti 2013

Dag 60 - 65

Dessa sista semesterdagar har innehållit god mat, långa sovmornar, sena kvällar, filmer, powernaps, URTREVLIG kräftskiva och slutligen den bästaste auktionen som jag någonsin varit på!!!
Cyklade till Carina med alkohol, kräftor och med extremt höga förväntningar!!
 
Det var en magisk kräftskiva och när man trodde att man inte skulle kunna äta mer så...
... fixade värdinnan en spännande likör, magisk efterrätt och sjutton koppar kaffe!!
 
Då mörkret lagt sig så blev det cruising i Chrysler 
 
 och sen ett fantastiskt slut på kvällen...

Söndag:
Sista semesterdagen spenderades i Nästansjö på auktion.
En helfestlig dag, skrattade så tårarna spröt och magen värkte!!!
Favorit-Ivar var verkligen grym som auktionist!!!
Jag fick även med mig några fynd hem...

Gröna tallrikar, glas och skålar som jag längtat efter...
Ett gäng med knivar, gafflar och skedar som man sätter ihop med varandra,
samt för mig ett "sminkbord" :)

Även Carina gjorde ett fynd idag..
En kylbag med radio!!!!

Då jag kom hem hann jag se sista halvleken på Malous fotbollsmatch, blev förslust men jag tyckte att Malou gjorde en strålande insats på dagens match!!
Tilde avslutade dagen med att fixa naglarna :)


Inga kommentarer: