01 augusti 2013

Dag 48

Idag blev det en liten loppis-roadtrip på ca.30mil.
Tack och lov så blev det blev inte en enda intimloppis, utan på dom flesta kunde vi kolla runt helt för oss själva..
Kan väl säga att dom loppisar som har dessa små lappar utsatta gillas bäst!!
Även om på det andra kortet så lyckades tyvärr farbrorn vara hemma och än fast vi var supertrevliga så verkade han inte han uppskatta det... märkligt??!!

Man kan säga att Hamreby är som en loppis så jag och sommarflickan gjorde även ett besök där.
Lånade altanen på Lisas föräldrars stuga i Kittelfjäll och åt lunch och jag kliade foten som jag än en gång har lyckats få en allergisk reaktion på.
Tyckte ju att tejp var kanon att fästa skavsårsplåstret med då vi var i Lycksele i helgen... tänkte inte riktigt på att jag kanske kunde vara allergisk även mot den tejpen och inte bara mot tejpen som sjukgymnasten använde :/

Hälsade på Ronny och Åsa en sväng i Middagskullen och blev vansinnigt avundsjuka så vi drog.
Hälsade även på hemma hos Kristoffer... han var inte hemma men vi gick in ändå!!
Blev inte mindre avundsjuk hos honom så vi var ganska snabba därifrån...

Sammanlagt gjorde jag av med 60:- på mina loppisfynd och då var julduken dyrast (den gick på 20:-)
Nu ska jag använda mig av alla husmorstips som jag kan hitta för att få gjutjärnsgrytan ren och lyckas jag inte med det så tycker jag faktiskt att det var värt 10:- att pröva :)
-Man blir så glad av den låten!!
-Jaa för vi var ju så sura innan??!!

2 kommentarer:

Cupcake sa...

JA...vi ÄR sura!

Annelie sa...

Ja jävlar...
Vare katt?? Eller jag menade igår!!!