22 juli 2013

Dag 36, 37 och 38

Dag 36 (20/7) var en jobbig dag... det är inte alltid lätt att ha tonårsdöttrar och hur man än gör i stridens hetta så blir det aldrig rätt. Tårar har runnit, det har skrikits och surats men vid middagstid lugnade allt ned sig och man gick från dum mamma till den bästa mamman :)
Men hur jobbigt jag än må tycka det är då dessa humörsvängningar tar vid så är det nog inte hälften så jobbigt som det är för min dotter... Jag lär mig nått nytt hela tiden och snart kan jag nog skriva en bok!!
Jag tror att det är viktigt att försöka backa tillbaka i tiden då man själv var tonåring, det var inte så lätt alla gånger och det är väl bra att denna ilska går ut över mig istället för nån annan för vad dom än gör så kommer ju iaf jag alltid älska dom :)
Det blev en lugn kväll med massa mys och film.
Dag 37 (21/7) drog vi till Åsele på marknaden.
Flickorna drog iväg med sina vänner och jag med min :)
Det var länge sen som vi umgicks jag och barndomsvännen Hanna så vi hade mycket att prata om.
Vi surrade oss igenom hela marknaden och handlade ingenting, vi landade till slut hemma hos Hanna, drack kaffe och surrade lite mer innan det var dags för mig att möta upp flickorna för lite käk innan Robin Stjernberg.
Dag 38 (22/7) Idag har jag och Carina planerat inför motorveckan.
Vi gillar ju listor, så det var det första vi satte oss ner och gjorde innan vi åkte och handlade.
Väl hemma igen insåg jag att kylskåpet måste städas innan jag kan börja lasta in en massa alkohol...
Sagt och gjort, jag känner mig himlarns nöjd, klapp på axeln :)

Malou drog iväg till Rasmus och jag gjorde en tacopaj medan Tilde såg film.
Sedan avnjöt vi den på altanen för IDAG är det strålande sol och klarblå himmel, det var ett tag sedan som det var så här varmt... typ i maj :)

Inga kommentarer: