24 juli 2013

Dag 40

Idag har det varit stora packardagen här hemma, flickorna ska till Gällivare imorgon och sedan vidare till Norge.
Jag åker till Lycksele med Carina och ska spendera hela helgen där i vårt palats, äntligen är det dags för motorveckan!!!
Avskyr dock att packa, blir så rädd att jag ska glömma nått :/

Utöver packandet så har jag druckit kaffe, toksurrat och svettats på altanen med Anna, Henrik och Melvin, jättetrevligt :)
Har även varit på loppis med mor och fyndat, kunde inte motstå, den är så jäkla snygg!!
Fick mig ett gott skratt då jag skulle berätta för Malou vad jag hade köpt:
"Jag har köpt en hushållsassistent och den är skitsnygg!!!"
Hon trodde att jag hade köpt mig en man... hushållsASSISTENT-skitsnygg... hahaha :)

Å hon den token har verkligen roat sig på byn idag!!
Hon och några vänner spelade in ett bidrag för en tävling, hoppas att dom vinner :)

Inga kommentarer: