15 januari 2013

Nöjd då dottern gör som jag önskar :)

Malous jacka har gått sönder så hon har använt en av mina ett tag.
Förra veckan satte vi oss dock ner och tittade på några jackor och av 105 var det 2 som dög...
Idag kom dom hem och jag såg direkt vilken jag ville att hon skulle välja!!!
Den ena var riktigt fin men relativt opraktisk då den var mer som en vår/höst jacka...
Den andra... snygg kanske lite tråkig för hennes smak MEN praktisk då vi faktiskt har VINTER här och såg riktigt fin ut på henne!!!
Hon hade en kompis hemma då hon provade och döm om min förvåning då vännen gillade den jacka som jag gillade bäst!! Malou var mer inne på den andra men efter att ha provat båda ett X antal gånger och jag letat åt en annan "snyggjacka" i mina gömmor så valde hon den praktiska!!! 
Å efter 10 minuter ute kunde hon t.o.m. konstatera att hon inte frös i den :D

Inga kommentarer: