20 januari 2013

Fortfarande jul här hemma

Tilde drog till Långtjärn och Malou till Saxnäs i helgen så planen var den att jag skulle ägna mig åt att städa bort julen...
Julen hänger dock fortfarande uppe men jag känner ingen stress, har haft en toppenhelg och julen tar nog  slut här med tids nog :)

I fredags blev jag bjuden på glaserade revben av lamm, hasselbackspotatis och sallad helt fantastiskt gott!!!

På lördagen blev det äntligen lite mildare ute så då spenderades det flera timmar på skotern, sedan grillat valkött och efter det en massa surrande och skrattande hemma hos Lollo & Roffe.
Å jag förvånades av den slående likheten mellan Bjarne och Eddie Meduza :D
I dag kom äntligen flickorna hem och jag bjöd dom på valkött, vitlökssmör, ädelostsås, potatis och sallad.
Är väldans nöjd med helgen, den kunde bara fått vara en dag längre...


Inga kommentarer: