23 juli 2012

Loppisförberedelser

Imorgon ska vi ha loppis och samtidigt som vi förbereder inför detta så har vi börjat stor omöblera på övervåningen!!!
Det ser ut som ett bombnedslag här hemma och jag springer från rum till rum utan att veta vad jag egentligen håller på med... jag är en katastrof... VI är en katastrof!! Ja, hmmm som sagt, äpplena faller kanske inte så långt ifrån trädet trots allt :)

Många aggressionsutbrott blandade med skrattanfall blev det idag då vi skulle sätta upp partytälten.

Sådärja nu börjar det likna nått
Å så kom det en vindpust och tippade hela skiten!!
Barnen på förskolan mitt emot stod och tittade på genom fönstret, knackade och vinkade. Jag känner på mig att dom skrattade gott åt våra försök med att få upp fanskapen men till slut så lyckades vi!!!
Ser rätt tomt ut just nu MEN imorgon kl.11.00 är ni varmt välkomna och fynda krukor, kläder, leksaker, mattor, skor, dockskåp, tyger, dvd och vhs-filmer  m.m.

2 kommentarer:

Marie Filipsson sa...

Haha, Elias berättade att ni varit ute och grejjat .. Tyckte ni va roliga, frågade mig när vi for hem varför ni hade gått in :)

Annelie sa...

Hahaha kan tänka mig det!!!
Imorgon kan han titta på oss hela dagen :)