20 maj 2012

Lördag-söndag

Igår morse blev det inget filmmys med Tilde utan vi hade fullt upp med lite fixande inför hennes tjejkväll.
Efter att vi bäddat 3 meter säng så började gästerna anlända.
Liiite trist var det att både badet och bowlingen var stängt men dom roade sig bra ändå.
Lite film, mat, kubb och götta och jag såg knappt till dom, däremot hörde jag dom desto mer men fnittrande, surrande och tjejskrik hör ju som till :)

Då dom inte var i behov av mitt trevliga sällskap och Malou & Jenny dragit till Moa så passade jag på att skruva ihop grillen och blev så taggad inför kommande grillningar så jag slängde ihop Grillgucko också så nu kan äntligen grillsäsongen börja!!

Vid 21.30 hämtade jag hem Malou och så kröp vi ihop i soffan och såg en film innan det blev läggdags.

Men nu är det söndag och söndag innebär jobbångest (farligt att vara ledig så här länge) och lite stress över tvätthögen som jag ignorerat i dagarna fyra...
Fast de här lediga dagarna har bjudit på allt som jag saknat på sistone, massvis med mys och kvalitetstid med flickorna och deras vänner, så att allt jag skulle göra fortfarande är ogjort det kvittar!!
Det finns kvar och lär inte försvinna av sig själv men nästa gång man få chansen att umgås på det här sättet det vet man aldrig när det blir av så det är bäst att ta till vara på tillfällena!!


Inga kommentarer: