09 januari 2012

Satans fötter!!!

Har länge gått omkring och haft ont under fötterna men för några veckor började det bli outhärdligt och jag kan inte gå utan att halta...
Jag bokade en tid hos läkare = 200:-
Han skickade mig på röntgen = 100:-
Fick diagnosen hälsporre och fick komma på återbesök och kortisonspruta = 200:-
Jag gillar inte sprutor och en spruta i hälen tyckte jag lät hur läskigt som helst, blev smått illamående bara av att tänka på det.
Ikväll var det dags för att uppleva det och jag var löjligt nervös.
Det gjorde lika ont som jag hade förväntat mig, kanske ondare, lyckades då iaf inte att bita ihop under hela tiden utan var tvungen att vråla lite på slutet.
Som tur var så gick det över väldigt fort men jag känner mig INTE sugen på ett återbesök för att få kortison i andra foten men doktorn sa att jag kommer vilja ha i andra foten så fort jag har känt hur bra det blir nu... Hmmm vi får väl se...
500:- senare sitter jag då här och är sjukt förväntansfull, jag får inte gå på hälen ikväll men imorgon ska jag kunna gå igen :)

Inga kommentarer: