12 oktober 2011

Alkoholbingo


Eftersom Sarah vann förra gången så var det hos henne som vi fick avnjuta hembakat på gårdagens alkoholbingo.
Å nog hade hon bakat alltid...
Känner en viss press på hembakat vid eventuell vinst MEN den dagen den sorgen, POPCORN ska jag väl åtminstone kunna bjuda på!!
Dock inte ett så smart drag av mig, 
började må illa efter ett tag :/
Lisa som blivit tvåa ett antal gånger men aldrig vunnit var en självskriven vinnare denna kväll,
vinsten bestod nämligen nästan enbart av cider.
Det var jag som blev tvåa den här gången och tog med mig hem det jag kom dit med...

2 kommentarer:

Cake sa...

Nä det var inte lätt för mig att styra upp en såå redan förstörd situation.Inte lätt alls!!

Ewa sa...

Hahaha, vilka roliga popcorn. Men fikat var ju gudomligt. (Jag hade ju tjuvsmakat) Håller med om att det är stor press om man vinner.