11 september 2011

Blev en bra dag trots allt

Imorse klev jag upp och gjorde matsäck till Malou och skickade henne sedan till Robertsfors.
Håller tummar och tår att dom vinner idag men helst av allt hade jag velat ha henne hemma!!
Ville att denna dag skulle vara en fortsättning av igår men det går ju inte då hon är borta :(

Nåväl då hon farit kröp jag ner i sängen igen med en kaffekopp tills det slog mig att det hade gått alldeles för bra imorse... NÅTT är fel, vad har vi glömt???!!!
Vi brukar ha det sjukt mycket stressigare (oavsett om vi har bra med tid) då vi ska göra nått, det flyter aldrig på så här bra.
Gick runt och hittade tillslut fotbollsskor och benskydd, satte mig i bilen och ringde samtidigt till Malou så hon kunde stoppa bussen.
Det ordnade sig.. det fanns tid för en stunds förvirring och vi gick igenom packningen en sista gång för att checka av, hoppas bara att allt kommer med hem igen också.

Väl hemma igen så gjorde jag ett nytt försök med att dricka en kopp kaffe i sängen.
Denna gång lyckades jag och fick därefter ett samtal från Bjarne som undrade om vi kunde hämta Myra.



Kul med roadtrip!!!

Jag, Tilde och hennes kompis Kim drog iväg till Blaikens vindkraftspark och spanade in fundament SAMT hämtade Myra :)
Tog även en glasspaus i Storuman innan vi åkte hem.

Väl hemma lämnade dom mig alldeles ensam så jag började klippa gräset men fick sluta då det började regna.
Sjukt vad gräset har växt på sistone, kommer att måsta klippa 2gånger, vilken tur att jag har införskaffat mig en ny Partner!!! :)

Middagen intogs vid öppenspisen tillsammans med Tilde och nu känner jag mig mysvarm i hela kroppen, vill ha mer helg!!
Imorse hade jag inga förväntningar på att denna dag skulle bli så här bra men det blev ju en kanondag fast nu vill jag att Malou kommer hem!!!

Inga kommentarer: