15 augusti 2011

Myshelg

Inför Malous Umeåhelg så har hon verkligen legat i för att tjäna sig en slant.
Malou är duktig på att hjälpa till då jag ber henne utan att få pengar men ska hon göra nått så brukar hon vilja jobba ihop till lite extrapengar och det tycker jag är helt okey.
Extra okey har det varit denna vecka.
Har haft massvis med saker att göra men inte fått tiden att räcka till men med Malous hjälp har jag hunnit allt och lite mer...

Då hon for i fredags så blev jag och Tilde helt ensamma.
Det var ett tag sedan så vi njöt av varandras sällskap och kunde inte riktigt få nog av att mysa.
I lördags var det meningen att vi skulle hitta på nått...
Vi låg i sängen till 12.00 surrade och myste, klev upp, åkte och handlade och beslutade oss för att hitta på så lite som möjligt!!!
Ibland behöver man dagar då man inte gör någonting alls och vilken fantastisk tur att vi båda behövde en sån dag, annars hade det kunnat bli jobbigt!!

Middagen intogs hos grannarna.
Vi bjöd in oss själva, dom skulle ju grilla :)
Under ett svagt ögonblick råkade vi lova att spela fotboll med dom efter maten...
Det kändes som en värdelös idé då vi gick till fotbollsplanen för jag var tokmätt, var snabb på att ta på mig att vara målvakt.
Det visade sig snabbt att det inte var en sån värdelös idé, jag hade grymt skoj och skrattade så tårarna spröt ett flertal gånger.
Man är inte så värdelös ändå, fick till ett par hårda skott haha

Under söndagen var Tilde med kompisar och jag städade mest och försökte lära mig min nya mobil.
Har förlängt mitt abonnemang och fick mig en Samsung galaxy mini, jag som är en Sony Ericsson fantast är måttligt imponerad.
Vi kommer inte alls överens men skam den som ger sig...

Inga kommentarer: