21 februari 2011

Mer förvirrad än vanligt...

Skickade Malou till tandläkaren idag och var sjukt nöjd över mig själv att jag kom ihåg tandläkartiden...
Minns, missar och glömmer allt numera så klapp på axeln för mamma Annelie.
Fast nu visade det sig att jag hade skickat dit henne en hel månad för tidigt :(
21 MARS ska hon vara där...
Hur fan ska jag minnas det nu då??!!

Sen fick jag gruvligt ont i huvudet och kände inte alls för nått föräldramöte ikväll,
fy satan för möten på kvällarna säger jag!!!
Visst det är bra att man tar del av vad som händer och sker på skolan och jooo jag är intresserad men ibland kan jag tycka att kvällarna består av alldeles för många måsten och åt helvete för lite kvalitetstid.
Beslöt mig för att stanna hemma och ringde till Görel för att skicka med henne lite papper
(för hon går garanterat) men än en gång har jag fel datum...
Föräldramötet är på TORSDAG!!!
Givetvis är det APT på onsdag...
Då är det två kvällar som är bokade den här veckan jippiii!!

Men men som tur är har jag dom underbaraste ungarna i världen och när jag kände mig som mest nere och sugen på nått gott så bakade Malou en kaka till sin sötsugne mor och det bästaste av allt var att Lukas, Sandra & Erik kom och fikade den med oss!!
Mosters älskade gounge...




Inga kommentarer: