23 december 2010

Julgran 2010

Igår kom Sandra & Erik med min julgran :)
Kändes som att lillasyster var missnöjd men vi kom fram till att den hade charm!!!

Ikväll la herr Andersson ut SIN julgran på facebook
***** skriver: Nu vill jag inte vara petig... men är granen inte lite spretig??! ;o)
Daniel svarar:  Ca 40cm hög, å spretig nånting... Men ändock en gran;-)

***** skriver: WOW vilken gran, bland den coolaset jag sett, och tät. God Jul

jag skriver: SATAN så snygg... måste nog lägga ut en bild på min med...

Marie skriver:  Fan va ni ska mys!.. God Jul på er !


Som ni alla säkert förstår blev jag sjuuuukt inspirerad att även jag lägga ut en bild på MIN julgran!!
Sagt å gjort, här är den!!

Årets julgran!! Nååå vad säger ni, visst är den... charmig??!!

Lovisa Lindbergh, Sandra Wikström, Petra Engdahl och 2 andra gillar detta..
*Visa alla 32 kommentarer...

Inga kommentarer: