02 november 2010

Carinas dag idag


Min älskade vän Carina fyller år idag och det firades med att hon bjöd mig på middag...
Kan tyckas att en dag som denna borde det ha varit jag som lagade maten åt henne men så har vi aldrig gjort i vårat förhållande!!
Carina lagar maten och jag diskar.
Så var arbetsfördelningen även idag och det känns helt naturligt :)
Inte nog med att hon är allt man kan tänkas behöva hos en vän, hon kan laga mat också!!
Jag är så sjukt tacksam övar att ha en vän som Carina, Cake, Cupcake, Kakan
(kärt barn har många namn)
En vän kan bejaka
och skärpa alla sinnen.
Hon delar gärna tankar,
drömmar och minnen.

Hon står vid din sida
när livet är hårt.
Och hon får dig att skratta
åt det som varit svårt.

skriven av Siv Andersson

1 kommentar:

Cupcake sa...

Åh finaste Annelie.Du får det att tåras i Kakans ögon!Jag känner allt du skriver och lite till för dig!Är så oerhört tacksam för din vänskap.
Puss o kram


Jag gör mig sjukt bra på kort!!!!!!