26 oktober 2010

Vem rastar vem?

Har varit på en långpromenad ikväll med Myra och efter vägen möter jag på en kvinna med två hundar varav iaf en var en jämthund.
Myra och denna gick ju givetvis i attack mot varandra, jag drog tillbaka Myra men då kvinnan skulle göra samma sak så drar hundarna omkull henne och hundarna får som lite frisprång mot Myra.
MYCKET läskigt må ja säga, som tur var hade ju inte kvinnan tappat kopplet...
Men det fick mig att fundera över vad faan man skulle göra ifall det kommer en hund som är lös och går till attack??!!
Hua, ska inte tänka för mycket för då törs jag nog inte promenera med Myra nått mer.
Ungefär i samma stund som hundattacken blev jag väldigt kissnödig så jag är otroligt tacksam för att familjen Högdahl var hemma så jag fick låna deras toa.
Det var ju hunden som skulle kissa, inte jag!!

Avslutar tisdagen med att lägga in en bild på sötSpiken som satt och väntade på mig idag då jag kom hem...

Inga kommentarer: