17 oktober 2010

Helgens Carinaincident

Igår kväll då Carina skulle gå hem var hennes Lundhags kängor borta men det var bara en person som gått före henne och dennes skor var kvar så vi antog att han bara tagit fel skor...
Så idag innan jag drog till Malgovik och gosade med Johannas bebis så åkte jag förbi den misstänkte för att hämta Carina skor.

Men där fanns inga skor??!!
Han hade gått i sockarna!!
Hmmm??
Nu började det bli jobbigt då det är skor för 3000:- vi pratar om!!!

Om dom inte var hemma hos mig eller hos den misstänkte VARS VAR DOM DÅ??!!

Vi drog en ragg i eftermiddag och beslutade oss för att köra samma väg som den misstänkte troligtvis gått ifall han slängt av sig dom efter vägen och mycket riktigt...

Vid Åsgatan stod dom så fint uppställda så...
Snacka om TUR!!!
IDAG borde Kakan köpa sig en trisslott

4 kommentarer:

Kakan sa...

Ja varför tänkte jag inte på att köpa en lott??
Ha ha,ja du och jag och helgincidenter...stående inslag.Tur jag jobbar till helgen:)

Annelie sa...

Jaaa tur att flickorna är hemma till helgen, nu får det vara nog med incidenter!!

SARAH sa...

Assa.. jag antar,och hoppas,att det varit nagon sorts alkohol med i leken... annars ar detta en mycket underlig handelse.. =)

Va bra att ni har barn och jobbar i helgen, sa kan vi ga ut nasta helg nar jag ar hemkommen och uppackad(om jag har orkat,forsoker tanka positivt).. inte sant ??

annelie sa...

nästa helg ska jag på dop :)