24 september 2010

Denna vecka

Måndag APT
Dötrist men ett nödvändigt ont...









Fick dock mysa under filten med Helena och så fick jag ju mig lite fotmassage av Christina, så helt värdelös kväll blev det ju inte :)

Tisdag minns jag inte vad jag gjorde??!!

Onsdag däremot var jag och drack kaffe hos Lisa och samtalade med lite med Levina.
Hon är så underbart mysig denna unge och det bara lyser rackartyg i hennes ögon!!
 
 Nänänänänänänänänänänänänänänänänänänänä


Torsdag upptäcker jag att jag glömt fälla ihop parasollet efter helgens grillning...
Tror inte att silvertejpen fixar detta denna gång, det blir till att köpa ett nytt nästa år!!

Fredag och flickorna är på kalas i Meselefors och jag ska snart bege mig dit och hälsa på Sabina innan jag hämtar hem töserna...
Ser fram emot att få rå om flickorna i helgen, hoppas att dom inte har planerat allt för mycket-

Inga kommentarer: