23 augusti 2010

Välkommen ht-10

Två dagar tar det för mig att bli människa igen efter fest :/
Om det beror på ålder eller inte det vill jag lämna osagt men hädanefter vill jag att alla kalas läggs på en fredag!!

Flickorna var också svårväckta imorse men väl uppe så gick det undan och dom sprang till skolan nästan en hel timme för tidigt!! :)
Misstänker att det inte är bara jag som börjat längta efter att skolan ska börja...

Känns iaf otroligt skönt att den har gjort det så att vi kan få någon ordning på rutinerna här hemma.
Dock har dom bara varit en dag på skolan och veckans kvällar har redan blivit fullbokade :/
Nu är det väl inte bara skolans fel utan även fritidsaktiviteter, mitt jobb osv är skyldiga...
Det märks iaf att ht-10 har sparkats igång och nu gäller det bara att hänga med!!!

Det lär inte dröja länge förän jag längtar tillbaka till sommarens frihet men så länge jag är nöjd med livssituationen som den ser ut idag så tänker jag njuta :)

Inga kommentarer: