18 augusti 2010

skarpa kort

Igår tog jag mig äntligen till Anna och fick träffa lille Alfons :)
Han är en riktig liten charmknutte som log, skrattade och pratade, bara man pratade med honom hela tiden och prata det är ju vad jag gör allra bäst så det var inga problem alls...
När han dessutom valde att somna i min famn var lyckan gjord, åhhh vad jag fick mysa!!!
 Innan jag gick hem så var jag tvungen att provsitta i biofåtöljerna i deras biosalong
(sorry Mattias men biorum låter inte lika häftigt)
redan där var jag såld och när bioduken rullades ned och sagan om ringen visades så visste jag att DETTA är ett måste i mitt hem... nån gång...
Risken finns att jag aldrig kommer att lämna rummet då :) 
Det där ska jag ha en vacker dag (å då är inte ens jag en filmtittartok)
Men som sagt... nån gång...
Jag kanske ska prioritera annat först? Kanske...
Eller så blir det Jag och Carina som skaffar det då vi flyttar ihop :)


2 kommentarer:

Anna sa...

Ja men det var ju SÅ kul att du äntligen kom på besök :) Å tack igen för det UNDERBARA örngottet!!!!
Glöm inte att höra av dig när filmen kommer ut!

Annelie sa...

Det är ju för fan bedrövligt att man är så värdelös på att hälsa på!!!
Var ju tokskönt att lämna hemmet :)
Å jag har ju saktnat dig massvis!!
Lär ju dröja innan den kommer ut så jag hoppas verkligen att vi lyckas ses innan dess...
men mest troligt blir det väl aldrig så haha MEN JOO vi skulle ju ut å gå nån kväll :)