25 april 2010

Ljuvliga lördag...

Barnens sista slalomtävling för i år var i Klimpfjäll. Förra året hade dom tävlingen några helger tidigare å då var jag mitt upp i husköp, flytt osv. så varken pengar eller tid fanns.. Då var Johan snäll och ställde upp och tog med Malou så att hon inte behövde missa tävlingen/avslutningen. I år är ju också Tilde med och tävlar och tiden är inte lika obefintlig som förra året så jag hyrde en stuga och for med flickorna å vi fick en helt underbar helg tillsammans!! Packa har aldrig varit min grej... Solen lyser från klarblå himmel Lite trötta tjejer som klivit upp tidigt...
(tror även att gårdagens dansande hade en inverkan på deras trötthet)
Far å son
Johan & Maria
Maria tävlade också men hon väntade in i det sista att ta på sig det snygga, slimmade linnet som avslöjar att man är en av dom tävlande..
Jag undrar varför?
Hon hade absolut inget att skämmas över, hon fick ju för fasiken stå på pallen... Viktoria myser i solen Vilar efter första loppet... Malous kompis som tejpat fast en prinsesskrona på hjälmen :)
Utsikt från frukostbordet imorse,
vi längtar inte hem...

Inga kommentarer: