21 april 2010

BIG NEWS

Detta blogginlägg tillägnas världens finaste Carina... Som NU, 2010, kan läsa detta UTAN att måsta låna datorn av sin mor eller av sina vänner, hon har nämligen skaffat sig en egen!! För ni som inte känner "min" Carina så ska jag berätta för er att detta är STORT!!! Det är inte så att jag aldrig har trott att hon kommer att skaffa sig en dator men nästan. Jag är iaf inte det minsta orolig för att hon kommer sitta fast vid datorn nu framöver, hon kommer att använda den sunt och vid behov :) Fatta Carina!!! Jobb, dator, flera veckors semester, vad kommer att hända härnäst???!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

What !!..WOHOO!! Då kanske det bara dröjer en 5-10 år till innan man kan bara läsa om Carinas liv å vardag i hennes EGNA blogg...som sagt.. om en 5-10 år.. kanske.. om man har tur.. =)))

BTW ska inte säga så mycket, sitter bara på jobbdatorerna, orkar inte köpa en egen.. =/

// Sarah

Cake sa...

Jaa,det här är stort!!Sitter här nu och vet inte riktigt vad jag ska göra/kolla på,men din blogg kommer numera att kollas varje dag.
Nja Sarah,tror inte det räcker med 5-10år,räkna med minst 20!
Och facebook får vi se om jag inträder eller ej...den som lever får se=)

Anonym sa...

Så.. jag använder nu Annelie blogg som ett sorts forum.. Tycker de verkar bra..

Men hur blir det nu då.. Planer för framtiden??. Kvar i vhm??.. Vet att det typ ett halvår kvar, men jag e ju som nyfiken. denna vulcan håller just nu på att suga musten ur mej. åjag ångrar att jag inte sökte det jobbet på turistbyrån som jag såg de annonserade om i vhm. Hade kunnat vara kul.. Men men det kommer väl mera.

Å BTW annelie.. hur var det med skvallret runt "3 männ isängen-festen" som du sitter å håller på.. Ut med det..

// sarah

Annelie sa...

Haha Sarah hjärtat, jag riktigt ser framför mig hur du studsar på stolen av nyfikenhet :)

Vaknade lördagmorgon efter en efterfest av att ett ben föll ner på mitt huvud och tittar mig omkring... vi har då trängt ihop oss tre stycken i min otroligt mjuka och sköna soffa (öhh not)

Klev upp och tänkte krypa ner i sängen och fortsätta sova men där låg redan tre män och i gästrummet 1 stycke man :)

Så egentligen var det inte mer spännande än att det var en efterfest där många blev kvar...

Besviken nu?

Carina sa...

Jag blir kvar i Villis,har fått en tillsvidaretjänst och lyckas även här jobba mer än heltid ,så du kan ju fråga Annelie hur mycket VI träffas?Typ aldrig är svaret.
Jag gillar att Annelies blogg blev ett forum.Gud va länge sen vi sågs nu Sarah,kom hem och umgås med oss!