29 april 2010

ÄNTLIGEN KLAR!!!

Denna målning har verkligen gett mig mardrömmar!! Det finns ju inte riktigt tid till att stå och måla på jobbet, så man har fått göra lite då och då. Vilket har inneburit att bamsebyn som jag skulle göra tog en evighet att slutföra och jag hatar när jag inte får slutföra jobb på en gång!! Men nu är den iaf klar och barnen kan gå lös på den med sina bamsefigurer :D Känns lite som när man målade dom där sammetstavlorna som liten typ måla efter siffror...
För jag har ju haft en OH som hjälp :)
Annars (förutom att den hängt ofärdig i månader) så har det varit riktigt roligt att måla igen.
det var ju några år sedan sist... ja det är 2år sedan (var tvungen att kolla) och då var rubriken densamma, ÄNTLIGEN KLAR!!!

1 kommentar:

Cake sa...

Men herregud va supernice!!